Saturday, May 10, 2014

Itinerar

Podarilo sa mi spisat dlho slubovany itinerar. Zatial iba v zakladnej podobe, ktory den som sa kde pohybovala. Body v mestach su orientacne. Nepodarilo sa mi ich pospajat, aby bolo pekne vidiet ako som isla. Ak by niekto vedel s tymto poradit, budem rada.


8.4. utorok – Bangkok
9.4. streda – Bangkok
10.4. stvrtok – Bangkok
11.4. piatok – cestovanie do Amphawy
12.4. sobota – cestovanie do Hua Hin
13.4. nedela – Hua Hin

14.4. pondelok – Hua Hin
15.4. utorok – cestovanie do Prachuap Khiri Khan
16.4. streda – Prachuap Khiri Khan
17.4. stvrtok – cestovanie do Khao Yai National park
18.4. piatok – Khao Yai National park
19.4. sobota – Khao Yai National park, v noci presun do Ubon Ratchatani
20.4. nedela – cestovanie do Ubon Ratchatani, prekrocenie hranic do Laosu, presun do Pakse

21.4. pondelok – cestovanie na 4. tis. ostrovov, Don Det
22.4. utorok – Don Det
23.4. streda – Don Det
24.4. stvrtok – cestovanie do Tadlo
25.4. piatok – Tadlo
26.4. sobota – Tadlo, v noci presun do Ban Khun Khan
27.4. nedela – Ban Khun Khan

28.4. pondelok – Ban Khun Khan
29.4. utorok – cely den cestovanie do Phonsavan
30.4. streda – Phonsavan
1.5. stvrtok – Phonsavan
2.5. piatok  – cely den cestovanie do Luang Prabang
3.5. sobota – Luang Prabang
4.5. nedela – Luang Prabang

5.5. pondelok – Luang Prabang
6.5. utorok – Luang Prabang
7.5. streda – cestovanie do Vang Vieng
8.5. stvrtok – Vang Vieng
9.5. piatok – Vang Vieng
10.5. sobota – Vang Vieng
11.5. nedela – Vang Vieng

V poslednych dvoch mestach som sa zdrzala dlhsie. Po vyse mesiaci cestovania zacinam nachadzat rovnovahu medzi cestovanim a oddychovanim zaroven. Zistujem,  ze 3-4 dni na jednom mieste je prijatelna miera, aby som nebola ustvana cestovanim a aj si to uzila :)   

No comments:

Post a Comment